Kızlar 2 gündür grip gibiyim önce boğazım yanmaya başladı faranjit gibi sonra burun akıntısı ve tıkanıklığı başladı dün. Bugünde sıfır koku sıfır tat alamama. Çamaşır suyu parfüm falan hiçbirini alamıyorum. Gribe bağlıdır diye düşünüyorum ama koronamıyım acaba diyede aklımdan geçmiyor değil. 4 yaşında oğlum 5 gün önce olmuştu grip sonra öksürdü şuan iyi. Ondan bana geçti diye düşünüyorum. Bi yardım edin lütfen. Belirtileriniz neydi