Kızlar artık ağırlaşıyorum galiba 26+5 haftalık oldum belimde 2 tane fıtık ve omuriliğimde kist var özele gittim oradaki doktorlar asla normal doğum yapamayacagımı söylediler ama ben doğumumu özelde değil de devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum oradaki doktorum da doğum anına kadar bekleyeceğini ve o andaki duruma göre doğum şeklini belirteceğini söyledi benim gibi fıtık sorunu olan var mıydı doğum süreci nasıl ilerledi fikir sahibi olmak istiyorum.