Mom089 kızlar selam ; 8 gündür adetim gecikti çarşamba günü evde yaptığım test negatifti. sizce tekrarlamam gerekir mi?
058elf Mom089 bence bi daha tekrarla canım olmadı kan ver bende 9 gün gecikince görmüştüm çift çizgiyi 11. gün kan verdiğimde 380 di değerim
glnzem Mom089 benimde çıkmamıştı 10. Günde testi tekrarladığımda pozitif çıktı. Geç döllenme olduğu içinmiş. Allah gönlünüze göre versin
Mom089 058elf o zaman ben de yarın ya da öbür gün yapayım tekrar 🙏🏻 çok teşekkür ederim umarım bizde pozitif görürürüz🖤
Canan123 Mom089 benim 10 gün geçince de çıkmamıştı meğer2 hafta geriden geliyormuş geç döllenmeymiş. Normalde gecikir miydi
Mom089 Canan123 oo baya gecikmiş sizinki evet düzensizdir ama gecikse bile hep ağrım olur sanki ertesi gün olacakmışım gibi şimdi ne ağrı var ne başka birşey
Aslhn12 Mom089 Evet tekrarla tabiki bazen geç döllenme olduğu için negatif çıkabiliyor. İnsallah hamilesindir güzel haberler bekliyorum 🙏🏻🥰
Nehirimmm06 Mom089 benimde öyle çok uzun adet olmamıştım ama strestenmiş testler yanılmıyor malasef olsa silikte olsa çıkardı yine tekrarlayın belli olmaz tabi
Mom089 Nehirimmm06 bana da öyle geliyor ya , yani hiçbir şey hissetmiyorum açıkcası ama stresli de değilim aksine eşim yanımda az çalışıyor bu aralar huzurluyum ondan dengesi mi şaştı acaba
Nehirimmm06 Mom089 belli de olmaz bak ben aşılama ile kaldım 2 gün önce yaptım negatifti sonra 2 gün sonra pozitif gördüm testte inşallah vardır 🤲🏻