Meryemcakmak01 35 haftaya girdim etlik zübeydeye gidiyordum ama hastane değişikliği yapmak istiyorum şehir hastanesine gitsem alırlarmı? 35 den sonra gidip doğum yapan varmı acaba 🙋🏻♀️
Burcuyldzbenli Meryemcakmak01 bende etlik zübeyde ye gidiyorum 40+2 deyiz randevu zor aliyorum ama alir şehir hastanesi direk dogumada gitsen alir
Meryemcakmak01 Burcuyldzbenli karar veremedim etlik ayağımın dibinde şehir hastanesini çok övüyorlar etliği kötülüyorlar bilemedim
Burcuyldzbenli Meryemcakmak01 bende kotuleyende duydum iyi diyende duydum yaa dogumu kotu yani zor gecen kötü diyor iyi gecen iyi diyor bende cok kaldim arada mamakta oturuyorum etlik daha yakin diye orayi sectim artik son gunlerim 40+2 yiz degistirwmwmde gunun varsa daha randevu al git bi aklinda kalmasin