15+4 haftalik hamileyim. Bugun uyandığımda hic biseyim yoktu aniden sesim kısıldı konuşurken zorlanmaya başladım. Ara ara düzeliyor gibi oluyor yine kısık çıkıyor sesim. Biraz araştırdıgimda hamilelikten olabilir gibi bsyler okudum
Basina böyle bişey gelen varmı..