Epilator en temizi jiletle başlamıştım ama.bas edilmeyecek kadar ciddi çoğaldı zaten sanki jilet de artırdı gibi geldi ve hızlı çıkıyor. Saçlarım tırnaklarım da çok hızlı uzuyor çok şaşırıyorum saçlarım normalde 1 parmak uzamazdi aylar boyu. Ağda zararlı olabilir diye düşünüyorum tüy dökücü falan zaten zararlı. Braunun epilatoru evde öylece duruyordu hiç kullanmiyordum resmen kurtarıcı oldu 😬