FatmanurAyz _hira_ ewet ya o yuzden cok sasıyorum annemde sıfır catlak olup benım boyle olmam 😅 yinede sukur her halımize 🙏🏻🥰
Kumral5 _hira_ ya insallah bu gebeligimzde hic catlamadan bitirirz ben boylelikle hamilelik ve cocuk defterini kapatmis olacagim tabi buyuk konusmayacagim cunku ben 2. Asla yapmayacaktm 😁🙈
Kumral5 FatmanurAyz kizarikliklar geciyor zamanla ama izleri baki malesef bide size tavsiyem durumunuz iyiyse dogumdan sonra caresinebakin estetik acidan o kizarikliklar beyazlasmadan da cok faydasini gorursunuz
FatmanurAyz Kumral5 aynen catlak tedavisine gidicem insallah dogumdan sonra cunku heryerım catladı baya 🙂