Yeppudaa Arçelik 4 prog olandan kullanıyorum 4 buçuk sene oldu ama geldi geleli memnun değilim asla 😐 hele şu son 6 aydır uzun ve daha sıcak programı calismiyo arızaya geciyo kullanamıyorum gerçi alındı alinali öyleydi arada bı yapiyodu son 6 aydir hepten gitti asla tavsiye etmem kv ve eşimin yengesi boch kullaniyo nerdeyse 15 senelik belkide daha fazladir bilmiyorum eski tip ama gayet güzel yikiyo kv bakımlarını cok yapmamasına rağmen ikiside memnun simdikileri bilmiyorum ama