Merhaba kızlar 39+4 teyim geçen haftadan beri nişanım gelmişti ara ara geliyordu demin ayaktaysan istemsizce bir kaç damla sıvı geldi iç çamaşırım ıslandı yani acaba su mu yoksa bebek artık baskı yapıyor diye idrar mı kızlar hastaneye şimdi gitmek istemiyorum sancım yok çünkü