SevcanahinBingl İnternet araştırmama göre yürünek deniyor. Benim de gözüm şişmişti bi kaç gün tuzu azalttım geçti. Şimdi ellerimde var ayaklarımda var. Ellerimde uyuşma oluyor ama ayaklarımda sabah sadece ağrı oluyor. Dikkat et canım sen de ödem çok önemli