Eceatesx Kizlar pztsi randevum var ilk defa özele gidcem o zaman 24+5 olmuş olcaz yüzü net belli çıkar mı sizce sizin o haftalarda varsa paylaşır mısınız ❤️
Destinaa Eceatesx https://resimyukle.link/i/q34EE https://resimyukle.link/i/q364J https://resimyukle.link/i/qx2nQ benim 22.haftada böyleydi sizinki daha net çıkar tabi cihazdan cihaza da değişiyor 😊
Naz_01 Eceatesx [url=https://hizliresim.com/Sp0pcQ][img]https://i.hizliresim.com/hbusuv.jpeg[/img][/url]
Mom080 zeynepbalci hahahah bizimkinin 12. Haftadan beri renkli ultrason oluyor hepsinde el orda pzt yine doktora gidicem kesin yine eli alnında olur 😬😬
Denizcyc Yüzünü gösterirse çıkar😊 Benim daha erkendi 21 haftalıktı gayet net. https://hizliresim.com/5ahbg2