Kızlar bilen okuyan olmuştur belki önce ki postlarimi isim konusunda ki kararsızlığımi
Zümra ve Zeynep arasında kararsızdik hatta Zümra ya baya baya olsun diye düşünmüştüm . Ama artık son kararımızı vermiş bulunmaktayız en güzeli de kafa karışıklığinin gitmesiymis ☺️😄 nasipse 56 gün sonra doğacak olan kızımızın adını
Zeynep Nilda koymaya karar verdik . Nasıl sizce ? Fikrim degismeyecek merak etmeyin ☺️☺️☺️