gayekrcv bende 3. Ayında bırakıcam maalesef benim için önemli olan anne sütünü bi şekilde alıcak olması o yüzden biberonla devam edicez. Sadece sanırım biberon deliklerini vs. Genişletiyorlar ya ona dikkat etmek gerek ve ayına uygun biberon kullanıp sık sık değiştirmek gerek.