20 haftaligim benim de istahım tavan sabah kahvalti yaptim sonra bisey yemedim iftarda yiyemem adamı yanlız bırakmıyım diye o orucluydu butun gun açtı ben ondan cok pide yedim üstüne iki dilim pasta 🙊 sona gittim bida pide yedim sonra neden nefes alamıyom yer bırakmadım ki 🤣🤣🤣