Minik_kalplim_ İlk gebeliğim ve acemiyim haliyle.Tecrübeli annelere bi sorum olacak🙄 bikaç gündür iç çamaşırımda görüyorum göğsümden bişeyler gelmiş sarı sarı böyle ufak ufak damla şeklinde.Bu nedir sizce? Gelmiş bide kurumuş yanı ıslaklık yok sarı leke?
deryakadri Minik_kalplim_ bugün annemle kardeşimle bizde bunu konuştum göğüslerin büyüdü ağrıyor dedim 15 haftalık gebeyim sarı süt gibi sıvı gelcek dedi sakin sıkma uğraşma dedi süt bezlerin çalışıyor ondan ve o sıvı bebek için çok sağlıklı vitaminliymiş dedi kardeşim 6 aylık oğlu var doktor ona öyle demiş gebeyken
derinsart Minik_kalplim_ süt bende de olmuştu doktoruma sormustım sıkmamam gerektgni söyledi bide çatlak kremi sürme demişti dogumu tetiklememesi icin ama son aya doğru gögüs ucu kremi kullandm.. buarada süt gelirse sütün iyi olurmus derlerdi gerçekten öyle cok sükür güzel geliyo sütüm
Minik_kalplim_ Derya0777 yok korkmadım nedense ayrıca herşeyeden korkan biriyim bebeğim konusunda😂 ama merak ettim nedir diye ilk süt mü yani ?kontrol günümde sorucam ☺️
Derya0777 Minik_kalplim_ sor cnm bende çok korkağımdır aynn ilk gebelik ondan şuan 2.ciye hamileyim ben süt dolu benmki akmıyor tabi 😬
Hafise Minik_kalplim_ benden de geldi ama bendeki sıvı renksiz bişe daha sarı olarak gelmedi 😁 bazen sütyene ve sütyenyiz tişört giyince oluyo ama son zamanda arttı baya 28 haftalıgım ha bire ıslanıyo rahatsız ediyo biraz 😁ıslak ıslak değince hoşlanmıyorum pek
Minik_kalplim_ derinsart ben 19.haftama gircem erken olduğunu düşünmüştüm açıkçası ama ne bilim görünce mutlu oldum yinede ☺️
Minik_kalplim_ Hafise erken diyordum 19.haftama giriyorum bu gece.Şaşırdım birazda ama mutlu oldum 😁☺️Benimki o kadar değil daha minik minik damlacıklarlar var sadece