Krmntgc Bugün nst çekildim ve normalde orda olmayan bir hemşireymiş o kdr sıktıki karnımı nst boyunca bebek hiç olmadığı kadar hareket etti zaten bantları çıkardığında karnımda izi çıkmıştı o andan beride bebeğim hareket etmiyor😥
Derya0777 Krmntgc Kötü düşünme uyarsaydın keşke canm bendr yaşadım omu uyardım gevşettiler yada doktora tekrr görün
Mercimekmom Krmntgc benimde iz çıkıyor ama rahatsız edici şekilde sıkmıyorlar keşke söyleseydiniz canım acıdı diye hayret etmiyorsa bence hemen o hastaneye bida gidin