Meddem hastanesinde Hülya hanım, Güneş hanımı (şuan davraz yaşam hastanesinde sanırım) denedim ve ikisinden de memnun kalmadım. Güneş hanım tarz olarak hoşuma gitmedi üslup hastaya yaklaşım vs. Hülya hanım da beni bilgilendirme açısından hiş tatmin edemedi maalesef. Araştırmalarım sonucunda İbrahim Akın’ı denedim Meddem hastanesinde kendisiyle takip ediyoruz gebeliğimi gayet memnunum. Bilgili ve ilgili bir doktor. Hastaları da çok yoğun zaten. Siz sormadan aklınıza takılabilecek şeyleri açıklıyor. Detaylı muayene ediyor. Tek sıkıntı hasta sayısı çok olduğu için en az bir hafta önceden randevu almak gerekiyor ve bazen randevu saatlerinde biraz beklemeniz gerekebiliyor. Ama önemli olan doktora güvenmek ve içinizin rahat etmesi bence.