Mlkrfk Kızlar merhabalar. Doğum sonrası için korse arayışına girdim hangi marka hangi model korse kullanmak daha mantıklı ve işe yarar 🙏🙏
sosi5 Mlkrfk melekkorse01 adli sayfadan siparis verdim oglumda aynısını kullanacağım iyiki almışım bi bak kuzum oraya
Sehertsn Mlkrfk owli almayi düşünüyorum 36. Haftadab sonra ölçüp alabilirsiniz trendyolda açıklamalarda yaziyor nasil beden seçeceğiniz.
Mlkrfk Busehnm bakıyorum hemen bende teşekkür ederim acaba beden seçimini nasıl yapmalıyız doğumdan sonraki bedenimizi baz alarak yaparsak eğer doğumdan sonra almakta fayda mı var acaba
Serpil-3 Busehnm bu çok kullanışlı olmaz tam göğüs altından kıvrılır her oturup kalktığında düzeltmek gerekir ve taytlı oluşu da giyip çıkarırken zor siz bilirsiniz tabi yine de
sevaalya Bir ay önce doğum yaptım. Owli korse almıştım. Daha hastaneden çıkarken korseyi takmaya başladım. Bir ayda bile gözle görülür baya fark oldu
Esogzll Mlkrfk evet gören bir çok ark var henüz doğum yapmadım ablama aldım kullanışlı rahat 😌 iyi olduğunu söylediler bi çok kişi alıyor
Busehnm Serpil-3 kullanan arkadaşım var kivrilma sorunu yaşamadı giyerken zor evet ama bacakları da toplaması için güzel