42500 Arkadaşlar 14. Haftamızdayız sol tarafım sertleşti ve çok hafif büyüdü genelde göbek geç büyür derler sizce normalmi ?
ysmn_kck17 42500 Bebek içeride gerindiyse anlık öyle olabiliyor . Kendini dayamistir . Benimde olmuştu hatta küçücük nasıl olur diye de düşünmüştüm ☺️
ysmn_kck17 42500 Seninkide sola yerleşmiş o zaman annesi 🤭 benm bebe de solda. Hep solda hissederm orada şişlik olur 🤭