Benim eşimle aramda kan uyumsuzluğu var ilk gebeliğim ve tedirginim şuan henüz 4+6 dayım nasıl bir yol izleniyor iğne kaçıncı haftada vuruyorlar. Bebekte bi sıkıntı çıkıyor mu bu durumda bilgisi olan yada aynı durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir misiniz