Aleynaa1 4+ 6 haftalık hamileyim uygulamaya göre ara ara kasıklarımda ağrı oluyor adet ağrısı gibi sizce normal mi böyle olan varmı
Buket08 Aleynaa1 evet normal benimde öyle olmuştu ilk başlarda öyle ağrılar oluyor. Çok şiddetli olursa bir doktora görünebilirsin yine de.
denizkaradeniz Aleynaa1 bende 6+6haftalik hamileyim benimde aynıydı hatta korktum baya ağrı yapiyo sanki adet oldum olcak gibi agriyo kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi doktorum