Sbnm06 hastane çıkışına isim yazdırmak olabilir belki ama puset örtüsü için ekstra para vermeye gerek var mı bilemedim.
Başta ben de heves ettim isimli hastane çıkışına ama sonra vazgeçtim gereksiz buldum. Sadece isimli kapı süsü yaptıracam hastane kapısına ve sonra evimizin kapısına ve daha sonra bebeğimizin odasının kapısına asarız en azından biraz da olsa kullanılır. Bir de instagramda bir sayfada nazar dualı yastık gördüm. İşleme ile nazar duasını yazmışlar o hoşuma gitti ondan yaptırmayı düşünüyorum