Kızlar 20haftaliktan beri kaburga kemiklerim batıyor sadece sırt üstü yatinca geçiyor. Gebelikten önce dik duruş korsesi almıştım 2gundur belirli aralıklarla takıyorum özellikle batma başladığı zaman 10dk sonra ne ağrı ne sizi ne batma hicbisey kalmıyor 🤲 bide şunu farkettim eğer kabızlık yaşıyorsanız onunda çok etkisi oluyor afedersiniz lavaboya çıktığım zaman aşırı rahatlama hissediyorum kabızlık için osmolak kullanıyorum 🥰