Ftmasanli 3gün doğum sancısı yaşadım ilk başta adet sancıları gibi normal gelip gidiyordu dkya göre 2.ci gün gittik yüne hastaneye ebe sancılarım düzensiz dedi nstyle 4saate yakın takip etti sonra eve geldik sancılar artmaya başladı sıklığına düştü 2dkya kadar ve gelip gidiyordu sabaha karşı 4.buçukta bi kase çorba içip evden çıktık sancılardan aç kalıyor insan aç olmamak biraz daha iyi. Sabah 4.buçuktan 9a kadar nstyle sancılarım kontrol edildi kendi sancımla sadece 2 cm açılmam olmuştu sonra saat 11 gibi suni sancı verildi damar yolundan öğleden sonra 16.15 de oğlum doğdu epiduralli normal doğumla 7 dikişle 2. Ci gün kalktım 2 tencere yemeğimi de yaptım :) çok şükür Allah doğumunu bekleyen tüm annelere dirayet versin