Yagmur1907 ben şuan 23+3teyim ama 20.haftadan beri yaşıyorum özellikle yemek sonrası ve oturur pozisyondayken.Sağ kaburga altında ağrınızda var mı.Kadın doğumcum ilgilendi acil bir durum değil anladığım kadarıyla ama sizinkiyle aynı mı bilemem siz kendinizi değerlendirin ona göre acile gidip gitmemekte karar verin