SeydanurBK Merhaba hanımlar, bebek arabası fikirlerinize ihtiyacım var. Kiwi City way bebek arabasını kullananlariniz var mı memnuniyetiniz nedir? Başka marka önerilerine de açığım şimdiden teşekkür ederim 🥰
Saree1 SeydanurBK ben trendyol bebefıx sayfasından sipariş verdim 1600 civarı geldi gayet memnunum daha bebek doğmadığı için kullanmadım ama sürmesi kurması gayet güzel kaliteli kumaşını falan da çok beğendim piyasaya göre gayet uygun bagajı fermuarlı anne bakım çantası da var benim acayip hoşuma gitti grısını aldım ben 😊
basakaltin SeydanurBK kiwi bestway benimki indirimden 1400 TL’ye aldım bu fiyata çok kaliteli kumaşı vs modeli çok hoş, diğer arabalardan çok daha modern
SeydanurBK Saree1 bende almayı düşünüyorum ama bı araştırma yapmak istedim öncesinde ☺️ kötü bir yorumuna da denk gelmedim açıkçası sanırım bizde kahverengi ya da mavisini alicaz 🙄💕