20 nisan saat 11:24 olduğunda spinal sezeryan ile doğuma alındım,planlı bir doğum olmak zorundaydı çünkü bebeğimin sağ akciğerinde kistler vardı doktorum ekini,iki pediatri olmak üzere ameliyata kalabalık girdik çünkü nefes almama ihtimalinin çok yüksek olduğu ve entübe edileceğini söylediler.Ben çok stresliydim kızlar çünkü yapılacak her müdehale gözümün önünde olacaktı ve doğumhane değil cerrahı ameliyathanedeydik.Spinal iğnesi hiç acıtmıyor hiç korkmayın,sonda takımını hiç anlamadım çünkü uyuşuktum.Ve doğum başlatıldı herkes buz gibi sessiz bebeğin çıkıp entübe edilip yoğun bakıma alınacak gibi hazır bekliyorlardı ki benim güçlü kızım avazı çıktığı kadar ağlayarak çıktı🥲Herkes şok o kadar doktor ne yapacağını bilemedi,yanağıma koydular ve hemen bebek yoğun bakımında gözleme alındı tam iki saat sonra kucağıma verdiler yoğun bakımda bile tutmadılar.Ben çim dikişlerim atıldı,uyandırma yoğun bakımında bir saat bekledim ve odaya alındım.Bugün 4.gün yenidoğan bölümünde kızımla beraber yatıyoruz akciğerini bir hafta izlemek istediler ama her şey mükemmel Allah’a şükür 🙏
Sezeryan ile ilgili ise lütfen bol kahve için cebin boynumda ağrı kaldı,korkmayın hiç bir şey hissetmiyorsunuz,6 saatte uyuşukluk değil benim 2 saatte geçti ve akşama yürüdüm hiç acı yok kızlar abartıldığı gibi değil,ikinci gün itibari ile ben herşeyi kendim yapıyorum.Bol dua edin girin.Benin gibi sorunlu üzüntülü hamilelik geçiren kızlar bebeğinize güvenin lütfen kızıma hastanede mucize bebek lakabı takıldı.Akciğerinde problem olan bebeğiniz varsa bana ulaşabilirsiniz bildiğim herşeyi anlatırım.Yani sezeryandan hiç korkmayın ve bebekler çok güçlü onlara güvenin.Allah’a emanet olun kızlar🌹💝🥰