Meral53 canım geçmiş olsun. Yeni atlattım hatta bugün test yaptım inşallah negatif çıkarım. Covid olduğumda bol c vitamini almaya çalıştım. Doktorum kan sulandırıcı iğne yazdı Oksapar 0,4. 1 ay kullanmam gerekiyor. Çok önemli mutlaka doktoruna sor bunu. Aile hekimi telefondan yazıyor zaten. Ayrıca bana asla ateşin çıkmasın dedi. Hamilelerde yüksek ateş direk fetusu etkiliyormuş. Bu nedenle ben ateşimin yükselmesini beklemeden sabah akşam parol kullandım. Onun haricinde limonlu su. Kuşburnu çayı içtim. Kekik çayı demledim günde 1 bardak. Kekik çayı da fazla kullanıldığında hamilelerde düşük riski oluyor. Kekik yağı ve lavanta yağı odaya damlattım. Koku ve tat gitmişti. Ama yine de yaptım. Etki eder diye. Camları sürekli aç havalandır bulunduğun ortamı. Bol su iç. 3-4 litre tüketmeye çalış. Beslenmene dikkat et inşallah hafif atlatırsın. Kötü olursan da mutlaka 112yi ara. Hamile olduğun için gelirler