SB_ Selam kızlar 35+2 haftalığız ve son 1-2 haftadır oturduğum yerden kalkarken göbeğim çok acıyor bi an öyle kabur bi şekilde kala kalıyorum alçak yerlere oturmuyorum normal yemek masası sandalyesinde bile öyle oluyor Normal mi? Bi çözümü var mı?
suscarparimm SB_ Normal Canım karnın büyüdükçe göğüs kafesine baskı yapıyor bu nedenle dik yerlerde oturamazsın. Sırtına yastık alıp biraz geriye yaslanman rahatlatır
SB_ suscarparimm yatmaktan başka hersey canımı acıtıyor göbeğimi alt kısmı kopacak gibi acıyor sanki 😖
suscarparimm SB_ Ah doğum yaklaşıyor birde tabi ağrı çok normal sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah