Laraa Melisahsendursun canım ben hasır sepeti yatak odasında bizle uyuması için aldım ilk altı ay yararlanırız rahatca..tabi kendi odasına büyüyen karyola tercih ettik çilek mobilyadan tavsiye ederim hem kaliteli hem uygun..orada yatırıcam büyümeye başlayınca🤗☺️
Melisahsendursun Laraa mantıklı cok iyi bende kararsizim mobikya besikmi alsam park yatakmi alsam diye
sss Melisahsendursun yoo biziminde hic yapmamisti sunny baby almistim 7 sene once kizimda, cok memnun kaldim ondan 5 sene kullandim, sonrada baskasina vermistim o kullandi😁 yine sunny baby tercih edicem
Laraa Melisahsendursun bebekler çok çabuk büyüyor o yüzden büyüyen yatak gerçekten mantıklı oluyor canım.. biz bunu tercih ettik kız bebek beklediğimiz için☺️✌🏻 https://www.cilek.com/tr/romantic-st-buyuyen-karyolasi-75x160-cm Altı çekmeceli olanda var ama biZ gerekli görmedik..yalnız önceden sipariş vermen lazım hemen gider gitmez alamıyorsun..çok yoğunlar o yüzden önceden gidip siparişini vermende yarar var
Didtas Laraa aynı modeli bende çok beğenmiştim ama erkek olunca vazgeçtik :) https://www.newjoy.com.tr/babykids/golf-star-baby-106 Bu modeli aldık
Kcansu Laraa anladim tesekkr ederim genelde de sitelerde 6 ay diye yaziyor. Ben biraz dha fazla kullanablcegim cok yer kaplamicak bi besik ariyorum. Oglumun besigi hala yatak odamizda onu ayiramadagim icin ikinci besik dha az yer kaplasin istiyorum☺️
Didtas Minanin_Annesi hı bende bu modeli beğendim hem reflü yatağı hem babynest gibi :) https://www.babymall.com.tr/urun/sevi-bebe-anne-baba-yani-reflu-yatagi-a-svb-273-gri?gclid=EAIaIQobChMItrHc8vfm2wIVj5kbCh1zbwDKEAQYAyABEgJgUvD_BwE
Laraa Didtas bende yeni kullancam tatlım deneyip görcem ☺️😇 benimde ilk hamileliğim 🤗 ama akrabamız bundan kullandığı için önerdi heralde kaymaz o kadar baş kısmı dik değil 😅☺️
Inci_tns Didtas bizim bebis yeni doğdu içindeki yatak banada cok ince ve yumusak geldi. E bebekten reflu yatağı aldık. Tavsiye ederim
Kbrazcan Didtas funnababy den mi aldın canım onların ki ince biraz dediğin gibi eğer reflü yatağı falan alcaksan o oluyor içine öyle kullanabilirsin