betty17 Arkadaşlar, Ben 30 haftalık hamileyim bu aralar bacaklarımda kollarımda ağrı hissediyorum halsizlik ve yorgunluk var ayrıca çarpıntı olmaya başladı sizce bunun sebebi nedir bunu geçiren var mı aranızda?
Zehra-Arda betty17 geçmiş olsun canım 17 haftadan beri carpıntı ben sürekli yaşıyorum 27 haftadayız doktorlar normal diyor ama
Buketkucuk betty17 ağırlaştıkça maalesef halsizleşiyor insan çok normal, benim de bazen çarpıntım oluyor gebelikte normalmiş ama yinede doktorunuza danışın arkadaşımda ritim bozukluğu çıktı mesela😬
betty17 Buketkucuk ritim bozukluğu bende bekarken de vardı ama çoktandır yaşamıyordum.. belki vitamin eksikliği falan olabilir diyorum ben..