Busrasener43 23 haftalık hamileyim ve bu sabah baktığımda ayaklarımda ve ellerimde hafif şişmeler olduğunu gördüm bu haftada ödem normal mi kızlar
SB_ Busrasener43 benimde 20li haftalarda başladı maalesef.. Bol su Yürüyüş Magnezyum kullanmaya başlayın eğer kullanmıyorsanız Sade kahvede ödem attırıyor
Busehnm Busrasener43 33den sonra başladı bende de özellikle sabahları ellerim akşamları ayak bileklerim şişiyor :( yediğim tatlıların bedeli diye düşünüyorum
Zeynep_elam Busrasener43 arkadaslarin dedigi gibi bol su icmek cok fsydali biraz daha dikkatnetmek gerek
Zeynep_elam Busrasener43 bebisin cinsiyeti nedir benim oglanlarda hic sisme olmadi karnimdaki kiz bunds oldu
Busrasener43 Zeynep_elam bol su içiyorum ama tatlıyı çok yiyorum istemsizce ve tuzu normal ölçüde kullaniyorum bundan sonra hepsini azaltıcam 🤭