Melos580 canım benim 3,5yıl hiç bir sorun olmadığı halde olmadı.beş tane profesör değiştik,yaptırmadığımız tahlil kalmadı.sperm testleri,kan tahlilleri,rahim filmi. Yumurtalıklarım çok kaliteli olduğu söylendi .doktorlar şaşırıyordu bir vitamin bile önermiyordu ama olmadı 🤷♀️. Herkes birşey öneriyordu yok soğan kürü,hayıt tohumu çayı,incir kürü ,dualar felan .olmayınca olmuyor.aşılama iki kez denedik,iki kez de tüp bebek .çok şükür ki ikincisinde tuttu.sende umudunu kaybetme o geleceği günü bilir rabbim hayırlısı ve sağlıklısıyla nasip etsin sana ve tüm isteyenlere canım 🤲🏻☺️