Hayat Selamlar herkese.geçen gün burda doğum belirtisimi diye bi yazı paylaşmıştım.Doğummuş meyersem😀38+1 gün ve Prensesim saat 11:10-da doğdu..3 gün hafif bel agrısı ve 21-ci günü sabaha karşı 4 de artmaya başlayan sancılar ve agrı.ondan önce 2 gün boyunca artan vajina akıntısı.Ve o gün saate baktım 5 dakka bir sancı gelip gidiyodu.20-30 san.hiç beklemediyim bişey.Çünki doktrumla 39 haftaya konuşmuştuk oda daha gidib muayine olucaktım.Ve o gün artık sancıdan dayanamadım ve doktorumu aradım hemen gel dedi.kocam ve kaynanamı da kaldırdık.doktora gitdik.tabi bendede sancı artıyo.Doktor müayine etdiyinde 3 sm açıklık varmış.ve ben şok tabi.Ve gitdikce 8 sm e kadar açıklık oldu ama ne su geldi ne bebek.sadece nişan geldi.Ve artık 9 sm a kadar açıklık oldu.doktor suni sancı verdi .oooy oy İnsan gerçekden deli oluyo😀Çok ama çok acıtdı diye bilirim.Ve artık dayanamayacağım dedim.çünki artık ikinma başlıyodu ve doktor keseyi patladı.ve İkinmayla beraber acı😀Ve ben bide ne görüm bebiş kucagımda😀Ve o anki duygu bambaşka.Gerçekden inanmıyodum.İnsan bi anlık sadece inanmıyosun.bu benimmi gerçekten diye?sesini duydugumda dünyalar benim oldu.Ve 3 kilo 200 gramla bebişm doğdu.Prensesim 😊canım 👶herşeyim.Ve şuan ikimizde çok iyiyiz.sizinle paylaşmak istedim.Okudugunuz içinde teşekkürler😊😙💋❤
Eliffff Hayat allah sağlık sıhhat versin bebişine de sanada.9cm açıklıkta mı suni sancı verdiler çok ilginç değil mi?
Hayat Herkese çok teşekkür ederim.Amin darsı sizlerinde başına .Allahın en güzel mucizesi benimle şimdi.Cennet kokulu prensesim😊