Selinyilmaz Merhabalar 5+5 gebeyim salı günü beta 1075 çıktı adetim sadece 3 gün gecikmişti kese için henüz gidemedim ama hamilelik belirtisi yok göğüs hassasiyeti ve arada vajinal sancı dışında normal midir
minikprensimmm123 Selinyilmaz Canım benim ki 6. Hafta da Bi başladı 15+4 deyim aralıksız hız kesmeden devam ediyor dua et bulantın veya kusman olmasan bu zamana kadar 5 kilo verdim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Esmakoksal Selinyilmaz Selinyilmaz benimde daha yeni ara ara belirtilerim oluyor hatta bazen korkuyorum ama normal 🙏🤗
Durunbigeldim Selinyilmaz bunlar kişiden kişiye değişiyor. Benim bulantılar 6.cı haftadan sonra başladı. Göğüs hassasiyeti adet öncesi gibiydi zaten fazla yoktu bende
Mk34 Benim 7. Ci haftadan sonra başladı.Kişiden kişiye değişir belkide rahat geçirirsiniz ama belirtiler içinde çok erken 7-8 civarı başlıyor genel olarak.Bu günlerim tadını çıkarın 😅
Naz_01 Selinyilmaz canım ben 16.haftaya kadar hiç bir belirti yaşamadım desem yeridir.17.haftada bebek hareketlerini hissettim de öyle hamile olduğumun farkına varabildim .ne bir bulantı ne bir tiksinme ne bir ağrı