Kızlar sabah lavobaya gittiğimde alt tarafımda bir avuc su vardı akışkandı normal beyaz akıntı gibi değildi şeffaf su gibiydi doktoruma sordum bebeğin suyu olabilirmi diye olabilir dedi pazartesi cagırdı gel bakalım suya diye aranızda bunu yaşayan varmı böylr bi durumda ne yaptınız daha cok erken 22+2 yim 😔