RH38 Kaynanam yaptirmak istiyor kizlar pamuktan da yastik cok ince mi oluyor nasil yaptiralim bilgisi olan varmi
Kubra5734 RH38 cnm yastik kisisel tercih kimi anneler kullanmiyor ben 6.aydan snra basladm elyaf olarak uyku setininkini kulandm hep 2 yasnda yun yogan yspti kaynanam brnm kisin onu kullaniyirm
BegumIscanTunc RH38 canim ben çeyizimde bebek yastığı getirmiştim bir yün bir elyaf ama içim rahat etmediği için gittim birde antibakteriyel bambu yastık yorgan aldım
RH38 Kubra5734 sagol cnm bende ilk gebelik tam bilemedim bi yastik yaptirsin olmazsa bende biraz büyünce kullanirim
milena11 RH38 yastık ve yorgan yenidoğana önerilmiyor. Benim kayınvalidemde yaptırıcam diye tutturdu bişe demedim yaptırsın dursun ben uyku tulumu kullanacağım