Fatmmann 22.haftaya kadar normal giden hamileliğim 22. Haftada gittiğimde 19 ile uyumlu dedi 25.haftalıkken gittiğimde hatasıyla uyumlu dedi dr 30 haftada gittiğimde 2 hafta geriden geliyor 1200 kg en az 1500 olması gerektiriyordu dedi korkuyorum ne yaparsam ne yapıyım ne yersem yiyim kilo almıyor bebek ve ben zayıf bir insan değilim ve bebeğin beslendiği damar falan çok normalmiş ama hastaneye gitmek kontrole girmek istemiyorum çok korkuyorum hiç kilo almayacak geri kalacak diye kilosuna göre beyinciğide 2 hf da geriden geliyormuş başına gelen varmı 😔
hanibazen Fatmmann nasıl besleniyosunuz? Benim de 1 hafta gerilik var kilosunda protein ağırlıklı besken, çiğ kuruyemiş, muz, kaşar peynir falan ye dedi. Öğlen et mesela akşam bakliyat ye dedi
melikeyldrm_54 Fatmmann portakal suyu iç canım bebeğe kilo aldırıyo tabi Şekerin falan yoksa, ve muz ye hergün. Sabah kahvaltıda peynir yumurta ihmal etme tavuk bakliyat falan kilo alır insallah geriden gelmesi düzelir gelişimi durursa sıkıntı olur korkma dua et birde balık yağı hapı kullan istersen
Fatmmann hanibazen çok da dikkat ediyorum aslında kuruyemiş et tavuk süt çok Üzülüyorum böyle geriden dediğinde 😔😔