Merhabalar, 2 li testimi devlette yaptırmıştım temiz çıkmştı, 3 lü test istememe rağmen doktor zorunlu dedi mecburen yaptırdık özel bi muayenehanede ve riskli çıktı, doktor ortada daha risk falan yokken ne zaman gitsek bi 10 dakika nifty testini önerip durdu, para için ısrar ettiğine eminim artık, hem 3 lü zorunlu demişti şimdi de 2 liyi devlette yaptırmasaydınız 3 lüye gerek yoktu devletinkinde yanılma olabiliyor dedi 2 liyi devlette yaptıran yada benzer durum yaşayan annelerimiz var mı acaba?