ErdemArfeCeRrah Merhaba 14 haftalık gebeyim hatta dolmak üzere yalnız ıkı gündür bel bölgemde şişkinlik meydana geldi sebebi nedir kadın Doğuma mı gitmeliyim
Gulayctnr ErdemArfeCeRrah nasil bir siskinlik bu ? Bence doktora gorun ilk defa ben boyle bir sey duyuyorum.
Meltem123 ErdemArfeCeRrah bunun pek hamilelikle alakalı olduğunu düşünmüyorum bence doktora gitmelisin
Melisahsendursun ErdemArfeCeRrah sen doktora git agri falan olsa neyse ama şişkinlik diyorsun hatta hemen git doktora
ErdemArfeCeRrah Gulayctnr sanki ödem oluşmuş gibi internetten baktım fıtık falan da yazıyor ama bilmiyorum 😣