Happysmile33 4cü ay bitecek ve ben hala çikolatadan cipse krakerden çereze aklınıza gelicek bütün aburcuburlardan tiksindim ve bu durum artık canımı çok sıkıyor varmı benimle aynı durumu yaşayan hamişler
Morvy Happysmile33 ne mutlu dize ya ben aksine şu aralar çok düşkünüm arada yiyorum ama kendimi zor tutuyorum en azından siz sağlıksız şeylerden tiksinmişsiniz ben sağlıksız ne varsa hepsini yemek istiyorum🙃
Happysmile33 hanibazen bi yandan öyle teselli oluyorum ama normalde çikolatayı çok sevdiğim için şimdi yemeyi çok özlüyorum rüyalarıma giriyor artık ama yiyemiyorum
Happysmile33 hanibazen severek yediğim günler aklıma geliyor😅 birde herşeyden tiksindiğim için çok sıkıldım bu durumdan durmadan kilo veriyorum bu yüzden
ilkannelikkk Happysmile33 Bende 4 ay o kadar çikolata yemek istedim ama yiyemedimki.. aynı dediğiniz gibi oldum ama sonra bi geçti pir geçti 😄
CansuBb Happysmile33 Ben de hamilelik öncesi her gün çeşit çeşit yerdim. Ama mutlaka yerdim ve abartırdım 😅 Hamileliğimin 18. haftasındayım hala ağzıma sürmüyorum, ailem şok içinde 😂😂
Msd26 Happysmile33 ben öyleydim uzun süre tatlı cipsi yiyemedim 34.haftamdayım çayın yanına çikolata yiyorum belli bi süre geçtikten sonra canımız istiyor ama eskisi kadar değil :)
Edakilic Happysmile33 Happysmile33 tatlıyı bende dördüncü aydan sonra yemeye başladım şimdide keşke yemesem yine diyorum 😂