Rahimedymz Merhaba anne adayları ☺️28.haftamızdayız çalışıyorum. Eğer bi sıkıntı olmazsa 32. Haftada çalışabilir raporu almak istiyorum. Sizler ne durumdasınız??
Seymakrpnr34 Rahimedymz 33 deyim canim bende calisabilir aldim isim full ayakta olmadina ragmenn devm etmye clisyrm
Sed22-09 Rahimedymz 30. Haftadayım perşembe izine çıktım 2 haftalık yıllık iznimi aldım 32de yıllık iznim bitmiş olucak sonrada Allahım nasip ederse doktordan rapor alıcam doğum iznine çıkıcam :)
AZC Rahimedymz bende çalışan annemin 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım 29 Nisan’da 37 haftalık olduk çalışamaz raporu aldım işiniz ağır bir iş değilse 37 haftaya kadar çalışın dönüşümüz geç olur.
ikicocukluannee Bende henüz 14+2 yim . Fakat ilk gebeliğimde 37 kadar çalışıp 15 gün sonra doğuma gitmiştim çok güzeldi doğumum bence tek sebebi aktif olmamdı
Sed22-09 Rahimedymz anlaşmalı olursa çıkışımı isticem büyük ihtimalle canım çocuğa bakacak kimse yok çünkü