Ceyo93 İnan ki benim de aynı🤣 2 hafta önceden başladılar 🤷🏻♀️ Doğdu mu doğacak mı ne zaman doğacak 🤷🏻♀️ Soranlarda biraz geç aç , bende zannettim doğurdun diyorlar hemen 🤣 gına getirdiler artık doğsa duyarsınız doğmadı işte. Normal Doğumda yarın doğacak diyemiyorsun canı ne zaman isterse o zaman doğuyor ne yapabilirim ki ?