Ben de 33+5 deyim 2 gündür kızımın hareketleri yavaş ve genelde hep karnım sert ve bi yere toplanma halinde, eskiden cok aşırı hareketli olurdu mesela şimdi sanki nasıl desem sığamıyor gibi. Karnımda sertleşme toplanma hep vardı zaten ama 2 gündür hareketlerde de hafifleme var eskiye nazaran. Tabi ki hareketsiz değil bir şey yediğim içtiğim zaman oynuyor ama geçen günlere göre daha ağır. Nasıl desem sanki cocuk yorulmuş gibi. Hareket ediyor oynuyor ama sağa sola tekmeler savurmuyor. Yaşayan var mı bu durumu sizce normal mi bu haftalarda yeri mi daralıyor yoksa bi sıkıntı olsa başka belirtiler mi olurdu