Ftm20 Merhabalar alerjik rinitim var ve baharin gelmesiyle polen alerjim basladi doktorum allerset kullanabilirsin dedi. Bu ilaci kullanan hamile anneler var mi? Bebegim 25 haftalik, bir zararı olur mu?
busraaklnc Ftm20 ben varım 6-7 senedir kullanıyorum mecburen. Şu an 7+4 haftalığız 2 günde bir içiyorum yoksa kaşıntıdan duramıyorum. İlaç güvenli gruptaymış ama yine de çok kullanmamakta fayda varmış. Umarım bebeklerimize bi zararı olmaz 🙏🙏
balarisi06 Ftm20 alerjimin başlamasından dolayı öksürük krizi de başladı duramadım su içsem öksürtüyordu gece acile girtik hava verdiler nefes alamamaya başlamıştım çünkü. Sabah da kbb ye gittim ve burun yıkama burun spreyi ikisini verebildi asla ilaç veremem dedi. Yalvardım yok vermedi🤒 sizler nasıl içiyorsunuz 😔 alerjim azaldı ama öksürük tam geçmedi
Bilmemkim Ftm20 kullandım bende ama doktor mecbur kalmadıkça kullanma dedi bende 2 kere kullandım bende de alerji vardı
Ftm20 balarisi06 bende öksürük olmuyor burun göz kulak bogaz kasintisi geniz akintisi ve su gibi burun akıntısı zaman zamanda burunda tikaniklik ve kuruluk oluyor ama psikolojik anlamda insani cok yıpratıyor