Beril123 oruç tutmuyorum fakat tiroid ilacı kullanıyorum.Oruc tutmanın hamilelikte doğru olduğunu düşünmüyorum sıvı tüketimi çok önemli malum.Sorunuza gelecek olursak vücudumuzdaki tiroit hormonları güneş ışınlarına göre salgılanır yani sabahın erken saatlerinde bu sebeple ben her sabah 06:00 -06.30 gibi içiyorum.Normal döngüsünde olursa etkisinin daha iyi olduğunu gördüm.