MinikKalbimmmm 24-25 haftalık hamişler bebişinizin boyunu ve kilosunu söyleyebilir misiniz☺️ Ben hafta içi gidicem kontrole merak ettim bu haftalarda aşağı yukarı kilosu boyu kaç oluyo diye
Elif5361 MinikKalbimmmm bende şurda bekleyim😂en son 22 Haftalık 553 gr 25 cm di bidaha 27. Haftada gideceğim 😊çok merak ediyorum şuan 24 üz ☺️
MinikKalbimmmm Cigdemmom oy maşallah sanırım en hızlı kilo artışının olduğu haftalar bu haftalar 🥰boyu kaç cm di?
gulsahgul26 MinikKalbimmmm boyunu söylemedi 1 hafta önde gelişimi dedi kilosunu söylüyorda boyunu bazen unutuyor bende heyecandan afallıyorum aklımdaki herşeyi unutuyorum sormayı kalıyor öyle🤦🏼♀️
Cigdemmom MinikKalbimmmm boyunu asla söylemiyor doktorum başından beri öğrenemiyorum sadece iyi olduğunu söylüyor ultrason boy ölçümünü hiç bir zaman doğru vermez diyor bende anlamıyorum 🙄🥴
MinikKalbimmmm Elif5361 bende salı günü gidicem 24+5 oluyo çok merak ediyorum kaç oldu diye😍 21+6 da 430 gram 26 cm di benim kızımda🥰
MinikKalbimmmm Cigdemmom aa ne ilginç benim başından beri boyu ultrason kağıdında yazıyo. Her doktor farklı demekki🙄
Rumi123 gulsahgul26 cenin pozisyonunda olduğu için artık boyu ölçülmüyormuş bize doktor öyle söylemişti 🥰 ama öyle tontik bebeğin boyu da uzun olur😊
MinikKalbimmmm gulsahgul26 benim ultrason kağıdında yazıyo hep boyu zaten insan gidip bebişi görünce soracağı her şeyi unutuyo😅
Zeliiiss MinikKalbimmmm boyunu soylememislerdi yada ultrason cihazına şaşkınlıkla bakarken ben doktor söylemiş olabilir duymamış da olabilirim ama bebeğimin kilosu 23 haftada 570 gr di. 24. Haftadayim 2 hafta sonra tekrar randevum var daha detaylı sorucam😍
MinikKalbimmmm Zeliiiss benim ultrason kağıdında hep yazıyo o yüzden başından beri sormadım hiç😁 insan bebişi görünce unutuyo her şeyi zaten🥰
MinikKalbimmmm Zeliiiss bu ara da aynı haftadaymışız 24+2 benimde 🥰 21+6 da detaylı ultrason yaptırmıştım ben o zaman söylemişti 430 gram 26 cm di kızım o zaman