Merhabalar bn adanadan geldim 9 ay oldu hemşireyim çok doktor araştırdım ve gittim herkes alattin kaçar ertan adalı yı önerdi gittim ertan bey başarılı ve bilgili bi dr ama gebelik süreci için iletişim bnim için çok önemli güven vermesi çok öenmli çok soğuk biri Alaattin bey çok ilgisiz gebeliğimi öğrendğim ona gitmek zorunda kaldım akşam muaynesi olduğu için 5 haftalık gebeyken bebeğin gelişmemiş kalp atımı yok benim cihazlarım çok iyi görünmesi gerek bi hafta daha şana verelim haftaya bakalım sonra kürtaj gerekir dedi bu kadar iletişim bu kadar düm düz duygusuzca .. o kadar üzüldük ağladık ertesi gün lütfiye tokmak özel klinik o da onu internetten buldum gittim o kadar tatlı bi dr ki yarım saat sohbet etti beni tanıdı öykümü aldı kaynaştık çok güler yüzlü ve tekrar kontrolde kalp sesini duyduk herkesin beklentisi farklıdır iyi kavramı farklıdır tabi ki benim tecrübelerim bunlar burda çok az olanak var sağlık konusunda faydam olması için yazmak istedim 8 haftalık gebeyim devlette mehmeh keçeci oğlu ve eşine giden arkdaşlarım var memnunlar çok ilgililermiş bilginize sakinlik açısından covidden dolayı lütfiye hanımım kliniği çok sakin