Merhaba güzel anneler.. Ben 37 haftalık olacağım yarın ve 33 haftayken hissetmeye başladığım sancılar geçmek bilmiyor. Her hafta doktora gidiyoruz ama bunun doğum sancısı olmadığını söylüyor ve doğuma kadar bunu çekeceğimi söylemeye çalışıyor resmen. Benimm gibi böyle uzun zamandır hisseden var mı sizin doktorlarınız ne diyor?