FatmaBaKsdrmez al benden de o kdr vallahi. Hamile kaldğmı öğrenmemle enfeksiyonu öğrnmem bir oldu.
Hala savaş veriyorum.
Ama ilacın prospektüsünü okudum ben hamilelikte kullanımı uygundur yazıyo. Zaten bi anormallik olsa doktor başlamaz korkma. Sanada minik yavrunada şifa olur inşallah.